luni, iulie 01, 2013

Exil

Vazut-am arbori vechi si putrezi
cum strajuiau batrana casa

Cum frunze moarte sunt purtate
pe-un drum pe care pasii au tacut

In ploaia rece am stat si-am plans-
am ascultat cum glasul tau s-a stins

Pe drumul care ne-a purtat in anii
in care norii inca se jucau pe cer

E doar pamant si apa acum
e lutul in care omul s-a pierdut

Si locul unde ne luptam cu fiinte
nascute de un suflet pur

se pierde in rugina amintirea
ce ne purta in zborul lin spre cer

Nu am stiut ca timpul trece ca o umbra
Nu am stiut ca maine va fi ieri

Ca astazi nu exista niciodata- 
e doar un joc venit de nicaieri

Si tot ce fac e spre a uita-
nu doare tot ce nu iti amintesti

Vazut-am arbori vechi si putrezi
cum strajuiau strainul care
purtat de amintiri se lasa 
pe drumul inecat de ploi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

esti liber sa spui ce vrei, dar conteaza doar ce vrei sa spui cu adevarat...