sâmbătă, decembrie 26, 2009

Dincolo de zid

Privesc spre viitor
cu aceeasi incredere
ca dincolo de zidul
de care ma tem sa ma apropii
e altceva- ceva ce va schimba
omul neschimbat din mine.

E un drum dincolo de zid
ce duce spre o lumina
cazuta din Univers
ce asteapta sa isi intregeasca
inima,
sa fie din nou acolo sus,
si eu in privirea ei-
e un drum dincolo de zid...

O voi gasi acolo,
langa pamantul nou nascut,
sfaramat de miracolul ei,
si urmele-i vor dainui,
peste timp,
peste mine,
langa pamantul nou nascut-
o voi gasi acolo...

Si cand timpul meu va veni,
uita tot ce am facut,
uita orice rau, si lasa doar
ce a ramas:
tu, eu, frumosul din noi,
si lumina ce mi-ai daruit-o
spre a fi gasit- de tine.

Tu, eu, lumina din noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

esti liber sa spui ce vrei, dar conteaza doar ce vrei sa spui cu adevarat...